
Marketing je řemeslo. Kreativita dar. A jenom jejich spojení dá vzniknout geniálním nápadům. Znalost řemesla bez kreativity nebo kreativita bez řemesla přinese vždycky jen šedý průměr. Tak na to, marketéři, mysleme. A nepodceňujme vzdělávání. Ať už je nám dvacet, třicet nebo padesát, nikdy nebudeme vědět dost.
Tady máte pětici tipů, které vám vaše marketingové know-how rozšíří.
Making a Marketer 2
Tým připravující konferenci Marketing Festival natočil pokračování marketingového dokumentu pod názvem Making a Marketer 2: A Marketing Festival Documentary. V dokumentu, který je zdarma k dispozici na YouTube, promlouvají osobnosti marketingové teorie a praxe jako například profesor Byron Sharp, Mark Ritson (kterého jsem měla tu čest potkat osobně na Cannes Lions), Jes Scholz, Zoe Scaman, John James, Tom Roachnebo marketingový ředitel Tchiba Steffen Saemann.
Brandová příručka Pavla Cahlíka
Jeden z nejlepších českých branďáků sepsal základy toho, jak budovat brand. Zdarma si je můžete nastudovat zde:
- Za vším hledej cibuli
- Poznej zákazníka svého
- Pohodlně se usaďte
- Pojďme na to strategicky
- Pojďme dělat marketing
- A teď budeme jen růst
Brand & Content Marketing Conference 2024
Třetího prosince proběhne další ročník konference Brand & Content Marketing. Během celodenního programu se marketéři dozví to, co potřebují pro úspěšnou práci v oblasti brandu a content marketingu v roce 2025, světové trendy a novinky ze světa Native Advertisingu a světa influencerů. V jedné z panelovek budu mluvit i já.
Marketingové specializace na VŠKK
Není žádným tajemstvím, že na svoji alma mater nedám dopustit. A poslední roky intenzivně pomáhám v jejím rozvoji. Nově tam můžete studovat až pět marketingových specializací – od kreativního marketingu, přes esport a gaming marketing, po fashion marketing nebo PR.
UX a CRO blog Ondřeje Ilinčeva
V ideálním světě, kde by mí klienti neřešili budget a Ondřej měl neomezenou časovou kapacitu, nenechávám tvorbu webů na nikom jiném. O své know-how se už pár let dělí na blogu a bez nadsázky říkám, že každý jeden článek stojí za přečtení.