Co se můžeme naučit od dealerů drog? Jakým značkám Češi nejvíc důvěřují? Proč Victoria’s Secret vrací na mola hubené modelky? Umíme ještě číst knihy? A proč je dnes obzvlášť důležité budovat brand?
- Každá generace zestárne stejně. Mileniálové jsou ale výjimka
- Victoria’s Secret řadí zpátečku, inkluze nezabrala. Na mola vrací hubené modelky
- Muži ženám sebrali kapsy. Teď se jim pomstily telefony
- Smrt Matthewa Perryho je další rána bezstarostnému dětství mileniálů
- Letiště, která vycházejí vstříc zamilovaným
- Meta uvede placené verze sítí Facebook a Instagram bez reklam
- Chcete podnikat? Učte se od dealerů drog
- Klíčem k úspěšnému obsahu je autenticita a relevance
- Je šance, že už skončí tendrování bez rozmyslu? AKA věří, že ano
- Neudrží pozornost ani 15 minut. Češi pořád kupují knihy, ale už je neumí číst
- Diety za socialismu: Vajíčková, bodová i rýžová. Dobré rady Rajka Dolečka milovaly generace žen
- AI není v kreativě všelékem, je to jen nástroj
- Šestice bank spouští platby přes telefonní číslo
- Co dům dal. Ambiente spouští podcast, v němž pátrá nejen po hospodské historii
- Sedíme ve vězení online videa. Šance na útěk je mizivá
- Osm z deseti Čechů pije
- Langoš za 150? Luxusní street food nám sebral levné radosti
- Jakým značkám Češi nejvíc důvěřují?
- Místo displeje kecálek na prsou. Sci-fi vize „netelefonu“ má fatální trhliny
- Jen vydechnout s mobilem nestačí: duševní péče v zajetí digitálních platforem
- 100 nejhodnotnějších českých firem
- Každý svého neštěstí strůjcem aneb Přestaňte si už konečně stěžovat
- Kdo nebuduje brand, padne