Není žádný tajemství, že mi toho vysoká hodně dala. Když mám ale teď možnost vidět, kam se od té doby, co jsem promovala, posunula výuka a jaké další obory na VŠKK vznikly, mám sto chutí tam jít studovat znova.
Pořád totiž razím názor, že vzdělání je pro práci v marketingu potřeba. Že bez kvalitních základů dům, který vydrží po generace, nepostavíte. Že spousta samozvaných marketingových guruů, kterých je na TikToku a Instagramu požehnaně, nemá ani tušení, co je to behaviorální ekonomie, jak se budují značky nebo že marketing – světe div se – není jen reklama na sociálních sítích.
Jestli to myslíte s marketingem vážně (a věřím, že vy, co mě čtete a sledujete, to tak máte), prosím, nenechte se zaslepit Dunning-Kruger efektem. Já jsem se málem nechala. A dodnes si děkuju za to, že jsem dala studiu na vysoké šanci. Bez nadsázky mi změnilo život.
Impressive work! You’re raising the bar with each project. ❤️