Bez kvalitních základů dům, který vydrží po generace, nepostavíte

Bez kvalitních základů dům, který vydrží po generace, nepostavíte

Není žádný tajemství, že mi toho vysoká hodně dala. Když mám ale teď možnost vidět, kam se od té doby, co jsem promovala, posunula výuka a jaké další obory na VŠKK vznikly, mám sto chutí tam jít studovat znova.

Pořád totiž razím názor, že vzdělání je pro práci v marketingu potřeba. Že bez kvalitních základů dům, který vydrží po generace, nepostavíte. Že spousta samozvaných marketingových guruů, kterých je na TikToku a Instagramu požehnaně, nemá ani tušení, co je to behaviorální ekonomie, jak se budují značky nebo že marketing – světe div se – není jen reklama na sociálních sítích.

Jestli to myslíte s marketingem vážně (a věřím, že vy, co mě čtete a sledujete, to tak máte), prosím, nenechte se zaslepit Dunning-Kruger efektem. Já jsem se málem nechala. A dodnes si děkuju za to, že jsem dala studiu na vysoké šanci. Bez nadsázky mi změnilo život.

Komentáře

Napsat komentář:

Accessibility Toolbar


Copak hledáte?