Tvoje tělo, tvoje pravidla

Tvoje tělo, tvoje pravidla

Nová značka, která nemá názor a snaží se zalíbit všem, nemá na trhu šanci uspět. A tak jsem na Velikonoce v duchu mise empowering bold confidence, kterou jsem FURIOSA® dala, ťala do živého.

Na Velikonoční neděli jsme spustili kampaň #PomlázkaIsCancelled založenou na datech z průzkumu NMS Market Research, podle kterého téměř polovina českých žen zažila při pomlázce bolest, třetina si odnesla modřiny a pětina zažila pocit bezmoci nebo ponížení.

Připravili jsme autentická videa žen lámajících pomlázku a vyzvali v nich 79 % žen, které (nejen dle průzkumu) pomlázku nemají rády, aby se letos nebály říct ne – a užily si Velikonoce po svém. Neříkali jsme, jak mají Velikonoce vypadat. Jen jsme zdůraznili: tvoje tělo, tvoje pravidla, tvoje Velikonoce.

A reakce? V drtivé většině plné podpory, souhlasu a úlevy, že to konečně někdo řekl nahlas. A pak taky ty z jámy lvové, kam Meta algoritmus naše reklamy hodil. Stovky misogynních nadávek, výhružek za hranou zákona i nechutných výkřiků do tmy – které nás jen utvrdily v tom, že mise FURIOSA® má smysl.

PS: Čtěte jen se silným žaludkem.
PPS: Autoři všech těchto komentářů jsou muži :))

Napsat komentář:

Accessibility Toolbar


Copak hledáte?