„Dnes si připadám, jako bych vedla malou furiosku do první třídy. Její velkej den,“ napsala jsem ve čtvrtek ráno lidem z mého týmu.
Po necelém roce fungování značky a osmi měsících od chvíle, kdy jsem FURIOSA® dostala pod křídla, se na Mercedes-Benz Prague Fashion Week, největší módní události v Česku, nad hlavami všech přítomných rozsvítilo obří červené logo zahajující přehlídku SURE CURATED X FURIOSA®. A s ním FURIOSA® udělala svůj první krok do světa dospělých.
Kolekce Chapter IV: Outsiders Generation byla ódou na grunge, bohémskou svobodu a všechny, kdo odmítají hrát podle cizích pravidel. Svobodní umělci, hudebníci, malíři, snílci – byl to jejich manifest, podpis celé generace outsiderů, jejíž síla se zhmotnila přímo na runway.
Celá show působila jako syrová kapitola z deníku generace, co pálí scénáře a píše si svá vlastní pravidla. A já cítila obrovskou vděčnost, že se Alexander rozhodl spojit právě s FURIOSA®. Že jsme mohli být součástí příběhu psaného jazykem svobody, vzdoru a odvahy.
A že čtvrteční přehlídka byla jen prologem toho, co spolu začínáme psát.

